Dostawa
- Sklep realizuje dostawę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz państw Europy. Dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Towaru (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich (przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, przesyłka paczkomatowa). Sklep nie przewiduje możliwości samodzielnego odbioru zakupionych towarów (odbioru osobistego).
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
- Zamówienia złożone na Towary, realizowane są od poniedziałku do piątku. Sklep przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie, zgodnie z informacją o dostępności Towaru zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego (z zastrzeżeniem ewentualnych opóźnień związanych z brakiem dostępności danego Towaru). W przypadku zamówień na Towary płatnych przed terminem dostawy (z góry), Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty zgodnie z informacją o dostępności Towaru zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego (z zastrzeżeniem ewentualnych opóźnień związanych z brakiem dostępności danego Towaru). W przypadku Towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- Termin dostawy określony w powyższym punkcie może zostać niezachowany w przypadku wystąpienia okoliczności wywołanych winą przewoźnika po nadaniu przesyłki do przewozu, winą Klienta albo o charakterze siły wyższej.
- W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
- Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
- W przypadku, gdy Klient odmówi odbioru lub nie odbierze przesyłki z Towarem, przesyłka zostanie zwrócona do Lunaly Sp z o.o.. W przypadku dokonania płatności przez Klienta przed dostarczeniem Towaru, zwrot zapłaconej ceny nastąpi w terminie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki z Towarem do Punktu zwrotu.
- W przypadku braku odbioru przez Klienta przesyłki z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, koszt ponownej przesyłki do Klienta ponosi w całości Klient.
- Sklep informuje, iż nie ma wpływu na czas dostarczenia i pracę firm kurierskich.
-
Koszty Wysyłki:
Inpost Kurier 14,99 zł
Inpost Paczkomaty 12,99 zł - Klient uprawiony jest do darmowej dostawy przy jednorazowym zamówieniu powyżej 150 zł.